Asiakkaan yksityisyys on meille tärkeä asia

EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (gdpr) soveltaminen alkaa 25.5.2018. Tietosuoja-asetus vaikuttaa mm. siihen, miten Kemin Matkailu Oy voi kerätä ja käyttää asiakkaiden henkilötietoja. Asetus vahvistaa yksityisyyden suojaa.

Kemin Matkailu Oy on sitoutunut käsittelemään henkilötietoja luotettavasti, turvallisesti ja läpinäkyvällä tavalla. Yksityisyys on meille tärkeää, minkä vuoksi haluamme ilmoittaa päivitetystä tietosuojakäytännöstämme.

Olemme jakaneet tietosuojakäytännön eri osiin, jotta voisimme antaa asiakkaillemme aiempaa läpinäkyvämpää ja selkeämpää tietoa siitä, miten käsittelemme henkilötietoja. Tietosuojakäytännössämme erittelemme yksityiskohtaisesti, mitä henkilötietoja meillä on ja kuinka niitä käytämme. Olemme myös lisänneet tietoa asiakkaan oikeuksista. Lue lisää tietosuojakäytännöistämme verkkosivuiltamme www.visitkemi.fi.

Asiakkaat voivat lähettää meillle kysymyksiä tietosuoja-asiaan liittyen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen..